Wykorzystanie odpadów nagrodzone

Wykorzystanie odpadów nagrodzone

Carrefour Polska poinformował, że ogłoszone zostały najlepsze projekty 8. edycji kampanii Autodiagnostyk dla dostawców marki własnej.

Tegoroczna edycja przebiegała pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”. Jak podkreśla Carrefour, nagrodzeni dostawcy stawiają na wykorzystanie odpadów w obiegu zamkniętym i zdrowe odżywianie.

Wykorzystanie odpadów nagrodzone przez Carrefour Polska

Najlepszym projektem 8. edycji kampanii zostało przedsięwzięcie pn. „Eko wykorzystanie, to dobre rozwiązanie” firmy Flis. Projekt ten ukierunkowany jest na wykorzystanie plastikowych odpadów opakowaniowych. Flis, w porozumieniu z partnerem opracował koncepcję wytwarzania kraty drogowo-trawnikowej do szybkiego utwardzania terenu. Stanowi ona alternatywę dla kostek brukowych, czy asfaltu. Zwycięzca otrzyma miesięczną kampanię promocyjną swoich produktów w sklepach sieci Carrefour. Jury przyznało też dwa wyróżnienia dla projektów mających na celu zdrowe odżywianie.

Dostawcy marki własnej Carrefour w tegorocznej kampanii przedstawili wiele ciekawych, innowacyjnych projektów, które nie tylko wpisują się w założenia polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie realizowanej przez naszą firmę, ale też odpowiadają na trendy społeczne. Projekt firmy Flis, który w tym roku zwyciężył, to doskonały przykład odpowiedzialnego gospodarowania plastikiem. Nasz partner, dzięki innowacyjnemu podejściu, nie tylko ograniczania odpady plastikowe, ale i proponuje ich ciekawe wykorzystanie – mówi Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska.

Kampania Autodiagnostyk prowadzona przez Carrefour, ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju wśród dostawców marki własnej i umożliwienie im oceny ich działań w tym zakresie. Każda odsłona kampanii skupia się na jednym ze wskazanych przez Carrefour obszarów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W tegorocznej edycji kampanii przedsiębiorcy mogli zgłaszać w konkursie swoje innowacyjne rozwiązania CSR w łańcuchach dostaw oraz innowacje w procesie produkcyjnym i produktach.

Dostawcy biorący udział w kampanii, prezentowali realizowane przez siebie projekty w ramach jednej z trzech kategorii: Produkt, Proces produkcyjny, Łańcuch dostaw. Spośród nadesłanych propozycji, które przeszły weryfikację zewnętrznych audytorów, najlepszych dziewięć przeszło do ostatniego etapu – oceny jury, w którym zasiedli niezależni eksperci i przedstawiciele Carrefour odpowiedzialni za CSR. Audytorzy oraz jury, przy ocenie projektów, brali pod uwagę kryteria takie jak: wprowadzenie przyszłościowego zarządzania, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców, ograniczanie produkcji odpadów, kierowanie klientów w stronę zrównoważonej konsumpcji, ochrona zdrowia, rozwijanie technologii i ułatwianie dostępu do niej.

Na podstawie media.carrefour.pl

fot. Carrefour Polska

partner portalu

partner portalu

reklama

reklama

reklama

reklama

 

partner medialny

partner medialny