proces leasingowania fotowoltaiki

Uproszczony proces leasingowania fotowoltaiki

Firma Millennium Leasing na mocy zawartej umowy rozpoczyna współpracę ze spółką ESOLEO, dostarczającą instalacje fotowoltaiczne. Nowo nawiązane partnerstwo ma na celu dostarczanie klientom oferty obejmującej maksymalnie uproszczony proces leasingowania fotowoltaiki oraz gwarancji niskich rat miesięcznych dzięki okresowi finansowania do 8 lat.

Uproszczony proces leasingowania fotowoltaiki – partnerstwo dwóch firm

Popularność, jaką w ostatnich latach zyskała fotowoltaika, przyczyniła się do powstawania całkiem nowych rozwiązań dla inwestorów zainteresowanych pozyskiwaniem zielonej energii. Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego istotnego trendu. Dzięki naszej współpracy z ESOLEO klienci zyskają dostęp do kompleksowej usługi, umożliwiającej sfinansowanie inwestycji w odnawialne źródła energii, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa już w trakcie umowy leasingu. Od dekady konsekwentnie angażujemy się w finansowanie energooszczędnych inwestycji naszych klientów. Korzystamy w tym celu z programów organizowanych przez EBOR, a także refundujemy klientom część kosztów finansowania z własnych środków. Udaje nam się łączyć w ten sposób społeczną odpowiedzialność biznesu z biznesem jako takim, gdyż energooszczędne inwestycje oznaczają zwykle dla naszych klientów zwiększenie ich zdolności produkcyjnych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów energii – mówi Marcin Balicki, prezes Zarządu Millennium Leasing.

Uproszczony proces leasingowania fotowoltaiki – obniżenie kosztów i czystsze powietrze

Bardzo cieszymy się w związku z rozpoczęciem współpracy z Millennium Leasing, która wzbogaci naszą kompleksową ofertę instalacji fotowoltaicznych dla klientów biznesowych o wygodne i elastyczne finansowanie. Pojawienie się w listopadzie opłaty mocowej na fakturach za energię elektryczną sprawi, że inwestycja w fotowoltaikę będzie się jeszcze bardziej opłacać. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy z Millennium Leasing jeszcze więcej przedsiębiorstw – małych i dużych – będzie mogło teraz zdecydować się na ten krok, który będzie obniżał ich koszty i zapewniał nam wszystkim czystsze powietrze – podkreśla Mariusz Klimczak, prezes ESOLEO.

Na podstawie biuro.mediacontact.pl

fot. sozosfera.pl (zdjęcie ilustracyjne)

reklama

 

partner merytoryczny