Ograniczyć ilość plastiku

Ograniczyć ilość plastiku

Firma CANPACK, producent m.in. aluminiowych puszek do napojów, poinformował, że nawiązał współpracę partnerską z firmą Carlsberg. Kooperacja ma być realizowana w zakresie optymalizacji puszek wykorzystanych do produkcji Snap Packa – bezpiecznego dla środowiska opakowania zbiorczego. Nowatorska technologia klejenia, zastosowana w nowym opakowaniu, zmniejsza zużycie plastiku, dzięki czemu jest ono bardziej przyjazne środowisku.

Ograniczyć ilość plastiku w opakowaniach zbiorczych do puszek

Jak podaje firma, pełne wdrożenie Snap Packa ma na celu zmniejszenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych o ponad 1200 ton rocznie na całym świecie. Ta ilość odpowiada 60 mln plastikowych toreb. Oznacza to również zmniejszenie zużycia plastiku do 76% w porównaniu z tradycyjnymi wielopakami.

Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tym nowatorskim projekcie. Stale dążymy do tego, aby nasi klienci myśleli o nas jak o preferowanym dostawcy. Dlatego tak ważne jest dla nas stworzenie wyróżniającej się oferty, łączącej zalety nowoczesnych rozwiązań opakowaniowych z konkretnymi potrzebami naszych klientów. Aluminiowa puszka napojowa, będąca opakowaniem wykonanym tylko z jednego materiału, w całości nadaje się do ponownego przetwarzania w całym łańcuchu recyklingu. Cieszymy się, że dzięki technologii zastosowanej do produkcji Snap Packa, wpływ wielopaków na środowisko może być jeszcze mniejszy – mówi Małgorzata Podrecka, wiceprezes Grupy CANPACK.

Firma zaznacza, że wspiera swoich klientów w redukcji śladu węglowego i podejmuje działania mające na celu ograniczenie zużycia energii i wody. Promuje także recykling. Wykonanie Snap Packa wymagało bliskiej współpracy partnerskiej i zmodyfikowania przez CANPACK procesu produkcyjnego, co umożliwiło optymalizację puszki użytej w tej technologii.

W przypadku innowacyjnych projektów, takich jak Snap Pack, kluczowe są zaangażowanie i elastyczność partnerów. Dzięki szybkiej reakcji i zastosowaniu nowatorskiej technologii do produkcji puszek wykorzystanych w Snap Packu, firma CANPACK spełniła wszystkie nasze oczekiwania – podkreślił Håkon Langen, Packaging Innovation Director at Carlsberg Group.

Na podstawie informacji nadesłanej przez CANPACK

fot. CANPACK

partner portalu

reklama

reklama

reklama

reklama

 

reklama

partner medialny

partner medialny