Ograniczyć ilość zużywanego plastiku

Ograniczyć ilość zużywanego plastiku mogą klienci centrum handlowego we Wrocławiu

Nowy refill YOPE to rozwiązanie, które cieszy się coraz większą popularnością wśród mieszkańców Warszawy – zwraca uwagę sieć Carrefour i dodaje, że dzięki wygodnemu automatowi do napełniania SWAPP klienci stołecznego Carrefour BIO mogą w prosty sposób ograniczyć ilość zużywanego plastiku i zredukować tym samym ilość odpadów.

Ograniczyć ilość zużywanego plastiku, czyli automat do napełniania pojemników w markecie

Sieć handlowa zaznacza, że przyszła kolej na następny krok! We wrocławskim Carrefour BIO, mieszczącym się w jednej z wrocławskich galerii handlowej stanął właśnie drugi refillomat YOPE, wypełniony naturalnymi kosmetykami. Wśród nich zarówno te najchętniej kupowane, jak i nowości. Teraz podczas codziennych zakupów można uzupełnić takie produkty jak: naturalny żel pod prysznic Yunnan, naturalne mydło w płynie Werbena, a także naturalny szampon Mleko Owsiane i naturalne łagodne mydło antybakteryjne – wylicza firma.

Jesteśmy dumni, że proekologiczny koncept refilli YOPE rozwija się i staje się dostępny dla szerszego grona klientów. To dla nas, dla środowiska i dla planety bardzo ważne, aby takie rozwiązania były coraz bardziej popularne, bo dzięki nim możemy realnie zadbać o zmniejszenie ilości zużywanego plastiku. Im więcej takich automatów pojawi się w sklepach, tym mniej zużytych opakowań trafi do kosza. To prosty mechanizm, ale dzięki niemu oszczędność czasu, pieniędzy i ochrona przyrody staje się możliwa bez wysiłku – podczas codziennych zakupów – podkreśla Karolina Kuklińska-Kosowicz, współwłaścicielka YOPE.

Ograniczyć ilość zużywanego plastiku – niespodzianka dla klientów

Dla pierwszych 200 klientów, którzy skorzystają z możliwości ponownego uzupełnienia swoich opakowań we wrocławskim Carrefour BIO, przygotowana została niespodzianka od YOPE – szklana butelka z pompką do wielokrotnego użytku! Wystarczy już tylko napełnić ją ulubionym produktem, zbliżeniowo zapłacić kartą i gotowe! – zachęca Carrefour.

Na podstawie nadesłanej informacji

fot. Carrefour

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

 

partner merytoryczny