Carrefour Polska poinformował o podsumowaniu akcji pod hasłem “Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour”.
W akcji „Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour” zebrano prawie 14 ton ubrań
W czasie trwania akcji Carrefour miał zebrać 13,6 ton ubrań. Zdaniem sieci, przyczyniło się to do zaoszczędzenia 89 mln litrów wody oraz ograniczenia emisji 184 ton CO2. Akcja trwała od 25 marca do 30 kwietnia w ponad 50 sklepach Carrefour. W zamian za oddane ubrania, klienci mogli otrzymać kupony o wartości 10 zł do wykorzystania w sklepach sieci. Aby otrzymać kupon, należało przynieść do sklepu minimum dziesięć sztuk używanej odzieży.
– W ramach drugiej edycji naszej akcji organizowanej z Ubrania Do Oddania chcieliśmy jeszcze bardziej podkreślić jak istotnym elementem naszego rozwoju, jest wspieranie gospodarki cyrkularnej. Od dawna wprowadzamy w naszych sklepach innowacyjne rozwiązania, które pomagają ponownie wykorzystać cenne surowce, takie jak plastik, szkło czy aluminium. Nasza współpraca z Ubrania Do Oddania po raz kolejny udowodniła, jak prosto można wspólnie zająć się kolejną kategorią odpadów – tekstyliami. Jesteśmy dumni, że udało się zwrócić uwagę naszych klientów na problem niewłaściwej utylizacji ubrań. Ten wspaniały wynik pozwolił nam również, razem z UDO, przekazać wsparcie finansowe fundacji Las na Zawsze. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w naszej akcji i przyczynili się do jej sukcesu – podsumował Sylwester Mroczek z Carrefour Polska.
Według przekazanych danych, z akcji skorzystało ponad 5000 klientów. W ramach akcji „Nie wyrzucaj, oddaj w Carrefour”, klienci zostali nagrodzeni na kwotę 58 tys. zł. Wśród miast z największą liczbą zrealizowanych e-kuponów znalazły się Warszawa, Wrocław i Kraków.
Na podstawie media.carrefour.pl
fot. sozosfera.pl (zdjęcie ilustracyjne)