w trosce o czyste powietrze

W trosce o czyste powietrze

Kolejna sieć hipermarketów budowlanych dołączyła do kampanii #OddychajWarszawo – informuje stołeczny magistrat.

Zyskają na tym przede wszystkim mieszkańcy, którzy będą mogli dowiedzieć się m.in. jak uzyskać dofinasowanie do wymiany ogrzewania.

#OddychajWarszawo – w trosce o czyste powietrze

Do akcji przyłączają się również mniejsze firmy i producenci urządzeń grzewczych.

Bardzo nas cieszy, że kolejne przedsiębiorstwa chcą z nami współdziałać na rzecz czystego powietrza w Warszawie. Postawa Leroy Merlin, które zaangażowało się we współpracę, a także wcześniej niż przewidywały to przepisy wycofało ze swojej oferty kotły niespełniające wymagań, może być przykładem dla innych tego typu firm z branży – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Pod koniec stycznia we wszystkich warszawskich sklepach sieci Leroy Merlin, a także w podwarszawskich Jankach i Piasecznie pojawiły się ulotki i plakaty kampanii #Oddychaj Warszawo.

Oprócz ogólnych informacji dotyczących ochrony powietrza przed zanieczyszczeniami ulotki zawierają również praktyczne wskazówki m.in. dotyczące możliwości uzyskania tzw. ekodotacji na modernizację kotłowni ze stołecznego ratusza. Wysokość takiego wsparcia może wynieść nawet do 20 tys. zł.
Pracownicy w sklepach służą pomocą w doborze odpowiedniego urządzenia grzewczego dostosowanego do potrzeb klientów, a także udzielają wskazówek związanych z dofinansowaniami. Firma Leroy Merlin konsekwentnie włącza się w akcje na rzecz czystego powietrza oraz prowadzi działania edukacyjne i informacyjne skierowane do klientów i pracowników, m.in wspólne z naukowcami z Politechniki Krakowskiej przygotowała Poradnik Nowoczesnego Ogrzewania zawierający informacje na temat ekologicznych urządzeń grzewczych – dodaje Urząd m.st. Warszawy (UM).

W trosce o czyste powietrze stawiamy w Leroy Merlin na sprzedaż tylko tych kotłów grzewczych, które spełniają regulacje antysmogowe. Jesteśmy konsekwentni nie tylko w obszarze kształtowania naszej oferty nowoczesnych rozwiązań grzewczych ale również edukacji klientów i szkoleń dla pracowników. Słuchamy społeczności lokalnych i czujemy się odpowiedzialni za stan środowiska, w którym żyjemy, dlatego z przyjemnością włączyliśmy się w akcję #OddychajWarszawo – zapewnia Krzysztof Kordulewski, prezes Leroy Merlin Polska.

Na podstawie informacji nadesłanej przez UM Warszawy

fot. UM Warszawy

 

reklama

partner medialny