#SkuteczniePosprzatane

Wraca kampania #SkuteczniePosprzatane

Marka Tefal poinformowała, że rusza z kolejną odsłoną, prowadzonej na rzecz środowiska przyrodniczego, akcji #SkuteczniePosprzatane. Tym razem firma nawiązała współpracę z platformą ekologiczną Planet Heroes. Tefal w ramach wsparcia przekaże użytkownikom platformy 20 zł za każdy worek śmieci zebrany na terenie Polski. Akcja rozpoczęła się 1 czerwca – dodaje Tefal.

#SkuteczniePosprzatane wraz z Planet Heroes

#SkuteczniePosprzatane

Planet Heroes to pierwsza polska platforma eco-crowdfundingowa, której misją jest budowanie i wspieranie globalnej społeczności podejmującej drobne inicjatywy proekologiczne – tłumaczy Tefal. Zasada działania jest prosta. Dzięki platformie każdy może pokazać efekty swojej pracy – sprzątać planetę i otrzymać za to wynagrodzenie, a także zostać patronem i wspomóc sprzątających, przekazując dotacje w dowolnej kwocie. Tefal zaznacza, iż dołączył do grona promotorów proekologicznych działań i będzie wspierał wszystkie projekty, które od czerwca pojawią się na stronie www.planetheroes.pl.

#SkuteczniePosprzatane od trzech lat

To kolejna inicjatywa podejmowana przez firmę, która ma inspirować innych i pokazać, że codziennie, każdy z nas może zrobić mały krok na rzecz naszej planety. Działania tego typu prowadzone są przez Tefal już od 3 lat i odbywają się w ramach kampanii #SkuteczniePosprzatane. W 2019 r. marka zachęcała konsumentów do wspólnego decydowania, który z czterech parków narodowych w Polsce powinien zostać posprzątany. Finalnie, dzięki zaangażowaniu firmy i uczestników, w każdym z wybranych do akcji parków przeprowadzono zbiórkę śmieci. Akcja pokazała, że działając razem, można osiągnąć więcej – przekonuje Tefal.

Połączone siły

Firma podkreśla, że w 2020 r. nie zwalniała tempa. Oprócz działań edukacyjnych, szerzących wiedzę nt. zrównoważonego rozwoju, Tefal połączył także siły z Marcinem Jaskółką oraz jego programem #Trashrun. W ramach współpracy odbył się konkurs, który aktywował ludzi do sprzątania swojej okolicy podczas spaceru lub treningu. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem, a Internet zalała fala zdjęć pokazujących, jak ludzie razem sprzątają swoje osiedla, trasy treningowe lub ulubione miejsca pieszych wędrówek.

Na podstawie nadesłanej informacji

fot. Tefal

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

 

partner merytoryczny