Kampania edukacyjna „Re!Generacja”

Kampania edukacyjna „Re!Generacja” z konkursem na piosenkę

Ruszyła kampania edukacyjna „Re!Generacja” promująca selektywną zbiórkę i recykling opakowań po płynnej żywności. Będzie to wyjątkowa i angażująca młodzież akcja, której filarem są konkurs na piosenkę z udziałem gwiazdy, mapping, spoty edukacyjne i materiały informacyjne dla miast partnerskich – zaznacza organizator.

Kampania edukacyjna „Re!Generacja” – odpowiedź na rosnącą ilość odpadów

Kampania edukacyjna „Re!Generacja” skierowana jest do osób w wieku 15-25 lat. Jej celem jest zaangażowanie do działania osób świadomych środowiskowo, którym zależy, aby podejmowane na co dzień wybory uwzględniały dobro naszej planety – wskazuje organizator, czyli firma Tetra Pak.

Firma podkreśla, że „ilość odpadów na świecie rośnie w zatrważającym tempie. Większość z nich mogłaby zostać przetworzona, jednak mimo to segregacja śmieci w gospodarstwach domowych nadal nie przebiega sprawnie. Odpady, które mogłyby być poddane recyklingowi, często są słabej jakości”. Firma Tetra Pak podjęła się zorganizowania kampanii edukacyjnej, która wspiera recykling odpadów i selektywną zbiórkę surowców, w tym kartonów po płynnej żywności. Akcja ma wymiar ogólnopolski, przyłączyło się do niej bowiem wiele miast (Warszawa-Wilanów, Kielce, Poznań, Białystok, Wrocław, Kraków, Nowy Targ i Augustów), gdzie realizowana jest w szerszym zakresie.

Co obejmuje kampania edukacyjna „Re!Generacja”?

W ramach kampanii Re!Generacja planowane są szerokie działania edukacyjne w formie, m.in.: serii materiałów filmowych emitowanych w mediach społecznościowych, szeregu różnorodnych materiałów edukacyjnych dystrybuowanych w miastach partnerskich, mappingu edukacyjnego wyświetlanego w Warszawie podczas Królewskiego Festiwalu Świateł w Wilanowie, ogólnopolskiej kampanii medialnej rozszerzonej o komunikację w Metrze Warszawskim oraz działania w mediach lokalnych miast partnerskich. Osią projektu jest konkurs na piosenkę edukacyjną, skierowany do osób w wieku 15-25 lat, którą zaśpiewają z Pauliną Przybysz, piosenkarką, której od lat bliskie są problemy środowiskowe. Autor lub autorzy najlepszego utworu nie tylko nagrają swój tekst razem z gwiazdą, która wcześniej skomponuje do niego muzykę, ale będą też mieli możliwość wystąpić w teledysku promującym zwycięski utwór – wylicza organizator.

Kampania edukacyjna „Re!Generacja” – zgłoszenia na ekopiosenkę do 10 listopada

W tym roku podjęliśmy się realizacji kampanii w nieco zmienionej formule w stosunku do pięciu poprzednich edycji. Ze względu na wyjątkową sytuację epidemiczną nie zorganizowaliśmy w wybranym mieście naszego zwyczajowego pikniku ekologicznego, a przygotowaliśmy kompleksowe działania, w których może wziąć udział każdy Polak ze swojego domu. W tym wyjątkowym okresie zmiany przychodzą naturalnie, mamy większą wrażliwość i refleksję nad światem. W Tetra Pak wierzymy, że działając wspólnie ze wszystkimi interesariuszami, przedstawicielami miast oraz samymi mieszkańcami w tego typu projektach przyczyniamy się do podniesienia poziomu selektywnej zbiórki i recyklingu odpadów w Polsce – mówi Guillaume Latourrette, dyrektor zarządzający Tetra Pak w Polsce.

Jak podaje organizator, Kampania edukacyjna „Re!Generacja” potrwa do końca roku, natomiast do konkursu na ekopiosenkę można zgłaszać do 10 listopada.

Na podstawie nadesłanej informacji

fot. Tetra Pak

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

 

partner merytoryczny